marți, 14 septembrie 2010

Azi ………..

Azi vreau sa uit putin de mine
Sa nu-nteleg viata deloc
Caci astazi nu ma mai simt bine
Si stiu ca nu este un joc…

Viata e o pedeapsa grea
Te tine-n lanturi prin firesc..
Si stiu ca multi vor a zbura,
Iar lumea crede ca-i prostesc…

Aspru razboi e viata asta
Si toti participa la el
Aici n-ai arme,ai speranta
Si te pune-n miscare-un tel..

Dar eu simt ca-s din alte neamuri
Caci eu refuz sa fiu ca voi…
Oare de ce un mai am teluri
Si nu-mi mai pasa de razboi?

Iubesc lumea,chiar de-i nebuna
Caci de la ea am mostenit
Sa fiu legata de natura
Ce-mi face bine sa nu uit...

Si am mai mostenit ceva.
Sa tin la libertatea mea...
Cu totii vor un trai luxos
Dar eu vreau sa traiesc frumos...

Mereu am vrut sa schimb eu lumea...
Azi am crescut si-am observat
Ca nu o schimbi,te schimba ea
Dar nici acum n-am renuntat...

Si stiu ca-s o simpla nebuna
Dar ghici ce..mie nu imi pasa...
Visez la lumea mea mai buna...
Asa voi fi intreaga viata!

Nu ma-nteleg nici eu pe mine
Deci nici tu sa o faci n-as vrea:-j..
Dar azi in viata ma mai tine
Visul ca voi schimba ceva...:)

3 comentarii:

  1. si inca o 1000 de ganduri ce ma duc la tine mereu.:X

    RăspundețiȘtergere
  2. speranta ca putem schimba ceva..e un tel comul...al celor visatori..ca mine...ca tine...ca multi altii...dar incet,incet ajungem la concluzia ca suntem prea mici...:-j
    ms verish pt poeziile astea...sunt "de viss">:D<

    RăspundețiȘtergere