marți, 24 august 2010

o seara de august:)

O seara de august,senina si clara…
Cand luna si cerul ma cheama afara,,,
Sa simt bucuria micutelor stele,
Sa cant si sa plang alaturi de ele…

M-asez linistita pe iarba cea rece
Si simt cum prin suflet un mic fior trece…
O lacrima iute-mi curge pe-obraz,
Sperand ca de pleaca,eu uit de necaz…

Dar un trece mult si-o a doua apare
Si viata ramane fara pic de culoare…
Astept doar un zambet,dar el pleaca-n zare,
Caci azi simt in suflet numai vina cea mare…

Usor peste mine incepe sa ploua
Si luna se-ascunde-n mister…
Suspin si astept rasaritul stingher
Si inima-n mine se frange in doua…

4 comentarii:

  1. cam triste versuri:( da interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :((:((:(( melancolic...imi treziti sentimentele mah >:P:((

    RăspundețiȘtergere
  3. gaby..eu sunt o singura persoana fata mea;;)deci nu iti "trezim " sau "amintim"..si orikm...sentimentele alea nu trebuie sa mai fie trezite never;;)cn merita merita..cn nu...duca-se;;)..te ubesc sysulici:X

    RăspundețiȘtergere