marți, 24 august 2010

un dement si o nebuna:)


Caci pana acum nu am luptat
Nici n-am simtit ca sunt bogat...
Acum cand sa pierd sunt pe  cale
In fiinta mea e lupta mare...

Renunt treptat la tot ce am
Caci sa patrez nu am habar
Imi pierd speranta si nu-i bine,
Caci uit ca te am langa mine...

Caci tu m-ai sprijinit mereu,
Ai grija de sufletul meu,
Ma linistesti,ma iei de mana,
Imi spui ca suntem impreuna...

Captivi in viata amandoi,
Nimeni nu stie ce-i cu noi...
Ma intelegi,te inteleg
Cu tine simt ca pot s-alerg...

Acelasi sange noi l-avem,
Tu un dement,eu o nebuna...
Sa trecem peste tot putem
Numai de suntem impreuna...

5 comentarii:

  1. soper...
    ai talent nu am ce zice:X

    RăspundețiȘtergere
  2. kt de frumooos :X

    RăspundețiȘtergere
  3. aoleu cat vreau sa uit si eu acolo putin ca mai e asa multt si eu sunt zob :(.nu mai duc mult :)).:Xserios

    RăspundețiȘtergere
  4. ti-am zis pe mess,prin sms-uri,la telefon,pe hi5 si sa uit sa-ti zic pe blog ca...TE IUBESC DOMNEEE!:X

    RăspundețiȘtergere