marți, 24 august 2010

Cand simt ca nu mai rezist...

Ce e viata?o minciuna...
Plina de nedreptatiri...
Dar speranta?nicio urma...
Oare pentru ce traim???

 De ce e lumea asa de rea?
Vrea bani si nimic altceva....
De ce eu trebuie s-alerg?
Cand viata nici n-o inteleg.

Oare asa vrea Dumnezeu? 
Sa fiu eu subjugat mereu?
Sa nu zambesc eu daca as vrea
Sa fiu captiv in lumea ta?

Sunt doar ca un simplu fugar,
 In viata nu am niciun dar...
 Am renuntat sa ma mai joc,
Sa cer sa am mereu noroc...

Nu mai rezist...as vrea sa plec,
Dar nu stiu incotro s-alerg...
 Sa fug de mine...sau de voi?
Sau poate de griji si nevoi?

Unde esti viata tu acum?
C-am multe intrebari sa-ti spun...
Singura nu pot sa-mi raspund...
Si nu stiu unde sa m-ascumd...

9 comentarii:

  1. foarte frumos...
    :X tine-o tot asa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. parca versuri dn poezie sunt scrise pt mn..:-j
    superb:X>:D<varu te ube:X

    RăspundețiȘtergere
  3. deci dak nu mai pui inca vreo 10 asa nuj ce nu-ti fac>:)>:) muhaha foarte tare:-bd tine-o tot asa:P:*

    RăspundețiȘtergere
  4. "Nu mai rezist...as vrea sa plec,
    Dar nu stiu incotro s-alerg..."...doamnee...ce versuri frumoaseee :X...:((

    RăspundețiȘtergere
  5. :|...akm am vazut..si rasp k o intrebare;;)..dc suntem asa telepatici??simplu..pt k suntem frati:):xpn l Doamne Doamne si`napoi;):x

    RăspundețiȘtergere